www.CoLoBoT.fora.pl
Forum poświęcone CoLoBoT'owi
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.CoLoBoT.fora.pl Strona Główna
->
Programy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum
----------------
Zasady Forum i Administracja
CoLoBoT
----------------
Sztuka programowania
Programy
Solucja Gry
Poradnik
Między Nami
----------------
Ogólnie o grze
Wszystko i nic
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Colobot
Wysłany: Czw 11:18, 31 Lip 2008
Temat postu:
P.S pisałem go w CEBBot nie Colobot więc nie mam pewności że zadziala prawidłowo wrazie błędów napiszcie
Colobot
Wysłany: Czw 11:17, 31 Lip 2008
Temat postu:
chce wszystkich pszeprosic za opuźnienie (komputer sie popsol a potem mialem wyjazd wakacyjny) w ramach pszeprosin napisalem prosty program "interpretacja gestów pozycyjnych" program ten interpretuje pozycje astronauty wzglendem robota (z przodu powitanie, po prawej sie pszedstawi , po lewej można go nakarmi a za stanie za nim jest równoznaczne z pożegnaniem gdy robot wysyła wiadomość "0" znaczy to że nie wykrywa nas w pobliżu aby uruchomić zachowanie należy powoli podejsc do robota i lekko go stuknąc go z wybranej strony i odsunąc się
extern void object::User1()
{
float rozmowa;
object N, S, E, W;
string a;
a="0";
rozmowa=1;
while(true)
{
W=radar(Me, 90, 30,0,2);
E=radar(Me, -90, 30,0,2);
N=radar(Me, 0, 30,0,2);
S=radar(Me, 180, 30,0,2);
if(N==null && S==null && E==null && W==null)
{
a="0";
wait(1);
message(a, DisplayMessage);
}
if(S!=null && rozmowa==1)
{
a="rzegnam_godbye_asta_la_vista";
message(a,DisplayInfo);
rozmowa=0;
}
if(N!=null && rozmowa==0)
{
a="dzien_dobry_goten_morgen_hello_hi_zdrastwojtie_bołrzur";
message(a,DisplayInfo);
rozmowa=1;
}
if(E!=null)
{
a="nazywam_sie_WALLY*E";
message(a,DisplayInfo);
wait(5);
}
if(W!=null)
{
turn(90);
a="ja_głodny";
message(a,DisplayInfo);
wait(3);
a="thx";
message(a,DisplayInfo);
a="było_pyszne";
message(a,DisplayInfo);
}
}
}
Colobot
Wysłany: Śro 19:14, 11 Cze 2008
Temat postu:
Gdyby ktoś miał problem ze znalezieniem surowców na mapie to podaje tu gdzie co jest ruda tytanu znajduje się wokoło jeziorka za astronautą w chwili rozpoczęcia dry ale większy zapas leży w podglebu gdzieś między podnóżem góry po lewej a brzegiem jeziorka
energia w podglebiu znajduje się 10m za wspomnianą górą
ruda uranu znajduje się tylko i wyłącznie na wyspie gdzie pałętają sie robale
Colobot
Wysłany: Nie 10:23, 08 Cze 2008
Temat postu:
tego programu morzna urzyć w dowolnym dziale ale nawet jeśli to działo latające to bendzie strzelać po wylądowaniu bo przy strzelanu w powietrzu trzeba uwzględnić bezwładność(droga hamowania) i kąt nachylenia lufy w pionie który zależy od wysokości
pascal
Wysłany: Sob 19:59, 07 Cze 2008
Temat postu:
a działa jakie będą?
na nogach czy latające "ptaki"?
P.S. Pracuje teżna d swoim programem i mam pytanie jaki jest program mrówki na atak szturmowy (misja napadu takiego, że idzie prosto na mnie)?
Colobot
Wysłany: Sob 19:14, 07 Cze 2008
Temat postu: ice safari cz.1 darapierznik
drapierznikiem jest to robot działo (nie morze być organiczne, bo nie pozostawia szczątków robotów) ówaga ! gdy wiginą wszyscy roślinożercy wystąpi błąd "objekt nieznany" a w wersji angielskiej " objest unknown "
wtedy program sie zatrzyma, uwzględnię ten problem pszy pisaniu programu roślinorzercy (system ucieczki, chowania się, naprawy i rozmnarzania.
pszy okazji chcialem zapytć czy za pomocą polecenia radar morzna policzyć szukane objekty ?
a oto i program
extern void object::drap()
{
string a;
object c, target, item;
float dotarget, dotarget2, kotarget;
target=radar(LeggedGrabber);
dotarget=distance (position, target.position);
dotarget2=dotarget-20;
kotarget=direction(target.position);
a="nie_mam_ofiary";
aim(0);
while (true)
{
turn(direction(target.position));
fire(1);
target=radar(LeggedGrabber );
continue;
c=radar(LeggedGrabber );
if(c==null)
{ message (a, DisplayMessage);
wait(60);
c=radar(LeggedGrabber );
if(c==null)
{
message (a, DisplayMessage);
break;
}
}
if(dotarget>100)
{if(dotarget>20)
{
goto(target.position);
move(-5);
}
}
}
}
Colobot
Wysłany: Sob 17:58, 07 Cze 2008
Temat postu:
raczej nie użyje os,mrówek czy pająkuw poniewarz do realizacji programu potrzeba sporej ilości robotów którą morzna stworzyć tylko w trybie wolnej gry na krystalii( jesą tam rudy tytanu i uranu a takrze energia w podglebiu) (i z tąd nazwa ice safari) a tam nie występuje nic poza robalami dotego raczej nie da sie zaprogramować wierz obronnych a w silniku gry wole nie grzebać, zato zastąpie je działami i działami fazowymi (zastonowie sie nad wersją latająco, bo trudno zaprogramować celowanie w pionie) .Do poniedzialku ukarze sie program dla działa na nogach, a całość końca lipca morze wcześniej
pascal
Wysłany: Sob 13:37, 07 Cze 2008
Temat postu:
P.S. A może by jeszcze wprowadzic wieże obronne jako zakamuflowane zwerzę ta albo drapierzne rośliny
a czy będą owady, np osy, mrówki, pająki, (robale nie bo psują programy)
pzdr
pascal
Wysłany: Sob 13:33, 07 Cze 2008
Temat postu:
witam
zapowiada sie b. fajnie
a na jakiej mapce będzie??
i czy napewno wyjdzie bo czasem się zdarza że ludzie mówią że będzie a potem kich i nie ma :/
pzdr
Colobot
Wysłany: Czw 22:07, 05 Cze 2008
Temat postu: niedlugo ice safari
bendzie to program w którym roboty bedą imitować środowisko naturalne pn.
działa to drapierzniki
transporter na nogach bendzie wyrabiał tytany z rudy pobieranej z kopalni i w raz z nią i hutą jest uznawany za las i nie bendzie celem drapiwrzników
recykler to bakterje i padlinożercy, którzy rozkładają szczątki a transportery to roślinorzercy
program bendzie ukazywał się w częściach
zamierzam go skompletowac do konca lipca chociarz nic nie obiecuje interakcje bendą dość złożone a trudno zaprogramować robota na wspułprace z innym
:?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin